Pazar Araştırması Paketi
Başarılı ve Sonuç Alıcı Pazar Araştırmaları
Hedef Pazar Araştırma, ihracata hangi pazarlardan başlayacağını bilmeyen veya mevcut pazarlarını genişletmek isteyen işletmelere sunduğumuz kapsamlı bir çalışmadır.

DışTicaret Departmanınız
Yeni şirketlerden daha önce ihracat yapmış şirketlere, UTİD, her ölçekteki işletmenin ihracat departman ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılıyor.
Pazar Araştırması
Paket İçeriği-
Hedef pazarların ve ülkelerin belirlenmesi. (Güncel veriler ile hazırlanmış ürünlerin ve hizmetlerin aktif satışının en yoğun olduğu bölgelerin rakamsal veriler ile detaylı bir şekilde belirlenmesi.)
-
Belirlenen hedef pazarlardaki potansiyel müşterilerin online olarak tespiti
-
Potansiyel müşterilerin listelenmesi, güncellenmesi ve kategorize edilerek raporlanması
-
Tüm eleme kriterlerinden sonra titizlikle seçilen potansiyel ve gerçek müşterilerin İLETİŞİM bilgileri listesinin hazırlanması. (Telefon Numarası, Mail Adresi, Sosyal Medya, Websitesi.)
-
Tamamlanan detaylı potansiyel müşteri listesi ile kapsamlı pazar araştırma raporunun hazırlanması
UTİD